Monday 13 February 2012

Great Investment For Yourself

Hi all,

Sepanjang kita hidup ni, berapa percent from our salary yang kita allocate khas untuk make sure kita sihat sentiasa (ni usaha, Allah yang menentukan. Lagipun mencegah kan lebih baik dari mengubati).....

Some people are taking vitamins, food supplements and all.... bagi yang pening2 sbb body yang dulu macam gitar dah tukar jadi buah pear mula la taking pills, food replacement.... exercise (BAGUS LAH PILIH CARA SIHAT and KURANG KOSNYA)... tapi kalau joint gym membership pun dah RM150/month bersamaan RM1,800 setahun.... belum 2 tahun...3 tahun..... berapa dah...tapi kalau mampu, apa salahnya.......

Bagi yang tak mahu sign-up gym membership and decided nak jogging (bagus sebenarnya), at least nak kena jog 2x seminggu (ya la Isnin-Jumaat kan kerja)...tapi pengalaman jogging yang satu kali je tu buat saya tak ulang kali kedua dah....sebab.....rasa ngeri, jogging sorang diri pagi2 buat kita rasa tak secure bila orang dok pandang2 semacam, terjenguk-jenguk...lagi la kalau tak ramai orang lalu lalang and sekeliling sunyi sepi..... sekali tu je la..... :))

Demi kesihatan diri sendiri, tak salah rasanya untuk kita treat diri kita sendiri macam King or Queen... dapatkan sekurang-kurangnya 1 set pakaian dalam mewah Premium Beautiful. Bukan setakat boleh membentuk tubuh menjadi lebih cantik tapi banyak lagi kebaikan yang boleh kita dapat dari pemakaian corset Premium Beautiful...... 




Kombinasi Long Girdle dan Long Bra sangat kemas dan cantik terletak.... Premium Beautiful corset is custom made corset...so, tak kira lah anda dalam kategori saiz apa pun, pasti ada set yang sesuai dan selesa untuk anda.












Memang anda boleh dapatkan corset yang jauuuuuhhhhh lebih murah di luar sana. kenapa? dan mengapa ia lebih murah?


Corset Jenama X, memang murah tapi tak akan dapat benefit macam yang Premiun Beautiful boleh bagi. Boleh ke lancarkan perjalanan darah, tingkatkan kadar metabolisma, memulihkan kesihatan dalaman kita orang perempuan....kalau nak compare satu2 memag tak akan habis.
contohnya seperti dalam gambar ini, tali yang kecil dan cup yang kurang selesa. Bengkung tak betul2 menutup seluruh perut. Jadi tak pastilah macam mana nak merawat masalah perut yang buncit. Kalau diperhatikan secara dekat, sebenarnya dibawah bengkung tu macam ada satu lapisan dari material seperti getah tapi fabriknya dah retak. So walaupun murah, berbaloi ke?. 
Dan kebanyakan corset Jenama X diluar sana, dijual dalam bentuk free-size. Boleh tak bayangkan selesa ke tidak si pemakai yang berbadan agak besar.... kalau boleh pakai juga apa maknanya tu?????
Dalam gambar si sebelah, saya tak dapat nak faham fungsi bahagian lengan diciptakan sedemikan rupa.


Berlainan dengan Premium Beautiful, its custom made....so it feels like you second skin and we'll get instant body shape once we put it on and it's forever yours with consistent wearing.

This unique 3 pieces luxury corset is 70% design for health and 30% for beauty purpose. Meaning, even if you bought this set to get slimmer body line but in the same time it'll cater or detect any health problem that you might not know. Just imagine if it's a first stage cancer!. For those yang tak ada apa-apa masalah kesihatan, this corset will help to prevent it.

Waist Nipper is my most favourite pieces during night time, it design to create a perfect well balanced body contour when you wear it with Long Bra and Long Girdle. But, when you are resting peacefully in your sleep, it helps to reduce fat around your tummy area. I never sleep without my waist nipper every night.  

Jangan sesekali fikir melabur untuk S.A.T.U set Premium Beautiful adalah membazir. Kalau itu yang difikirkan, sila bandingkan dengan kos perubatan, kos bulanan keahlian Gym, kos rawatan pusat pengurusan badan... (kos-kos lain boleh difikirkan sendiri).

Kalau anda sayangi diri, dan mahu cantik dan sihat sentiasa. boleh hubungi saya di 013 3927556.
andai ingin tahu peluang business yang dapat memberikan kestabilan kewangan keluarga, tidak keberatan juga untuk berkongsi..

Jadi, SEGERA lah BERTINDAK......


HUBUNGI SAYA DI 013 3927556 OR che.azizah@yahoo.com.
















No comments:

© Premium Beautiful Azizah | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™