Saturday 4 February 2012

this is beyond my expectation

Feb dah tiba......
sekejapan je masa berlalu.... sorry baru sekarang dapat update blog nie..... sebabnya...

Rasa romantik dalam ketidak-ketahuan. kesian...
Black-out!!! (my house only), tragedi ini berlaku sebaik pulang dari kelas product, switch-on the fan and tau2 dah gelap!... heheheee..... kerana tak de pengetahuan and tiada keberanian so saya lebih rela bergelap. 

Agaknya kalau saya berterusan rela berada dalam comfort zone saya dan tak ambil peluang dari business Premium Beautiful ni...mungkin begitu juga lah ibaratnya hidup saya.... Kurang bercahaya.....

Apa saja yang nak kita lakukan.... kita kena ada ilmu dan mentor... mentor mestilah dipilih daripada mereka yang telah berjaya. Bukan orang yang berjaya men-sabotaj diri sendiri, tapi mentor yang kita kena pilih adalah orang yang telah membuktikan dirinya memang boleh dicontohi. Tapi berapa ramai orang di luar sana, yang sebenarnya dah ditunjukkan dengan peluang untuk mengubah hidup tapi mensia-siakan peluang sekali itu. Sebab apa? kerana merujuk kepada mereka yang suka 'men-sabotaj' diri sendiri inilah. Kerana itulah saya tidak merujuk kepada pendapat siapa-siapa (sejarah membuktikan saya akan gagal jika berbuat demikian, kerana kebanyakannya akan cuba mengganggu fokus dan tekad saya). Lagi pun, hanya petunjuk Allah saja yang kita perlukan, betul tak?. Kita berdoa siang malam... "Ya Allah Ya Tuhanku...limpahkanlah rezeki yang banyak kepadaku" tapi bila kita ditunjukkan dengan peluang untuk mendapat limpahan rezeki yang banyak tu, kita masih dok nak refer kepada golongan yang suka men-sabotaj diri sendiri ni.... memang la tak mana.

Taking picture right after the seminar.

It is just an ordinary Saturday, but it's like a turning point for me.... that's the very moment that I realized I've ignoring my biggest talent and my dream for so long....
After that day, finally....  I dare to dream high again....

And I wont stop, because the more I do...the more I get.

The most remarkable words that haunting my mind all the long is....
  "FAST ACTION, FAST RESULT"

Take action! then only we can see the result.... Alhamdulillah.. rezeki tambahan sudah confirm ada. Cash buyer for PB and order for Lactolite keep coming. Dan akan ada lagi yang bakal menyusul nanti.... Yeay!! if I keep staying inside my comfort zone, it'll be a different story.


Not born into a prominent business-blood family? so do I..........
Do not have any experience in business before? so do I.....
Do not have any skill in business before? I'm not any better....

We have MENTOR and TRAINER to guide you..
We provides classes and free lessons as well
We have sell-able and desirable product in the market 

But.... Do you dare to fly high with Premium Beautiful?


AZIZAH (013-3927556)


















No comments:

© Premium Beautiful Azizah | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™